13.3.10

Honestly I think it's kind of funny relly, that you waste your breath talking about me




Mulla tulee nämä päivänasut aina päivän jälkijunassa! Eli tässä on siis eilisen asu, paita JC:stä, ranteessa niittivyö, ristikoru on jostain kultakaupasta, leggarit Vilasta ja laukkuna oli (yllättäen) se Kanarialta tuotu musta yksilö.

Tänään käytiin siskon ja Nasun kanssa katsomassa Alice in Wonderland, ja mä tykkäsin ainakin. Oli muuten mun eka 3D kokemus, mua ainakin häiritsi ne lasit vähän, onko kohtalontovereita?

Mutta nyt täytyy juosta, bye bye!

15 comments:

Jonna said...

Ihana asu! 8)

tiij said...

Mäkin kävin tänään kattoo Liisa Ihmemaassa, mutta ihan normiversiona kun ei täällä oo tota 3D-juttua höh:-D

Lilja said...

miks mul tuli sust mielee lady gaga ? :--D mut se on hyvä juttu :)

noona said...

Ihana asu, toi paita on hieno :)

Emmi said...

Ihana asu,toi kaulakoru on kiva :>

Laura said...

Miä oon huomennna menos kattoo siskon kanssa alice in wonderland. Saa nähä ärsyttääks ne lasit, koska toi on munki eka 3D leffa minkä nään (:

Anonymous said...

Ihana asu, sulle sopii punaset huulet ja kynnet tosi hyvin : ) Ja mä haluun kans mennä kattoo Alice in wonderlandin ja meenki, joskus : D

Anonymous said...

ooooooi ihana toi rukousnauha <3

Laura said...

Ihana asu, tosi kiva toi paita! :) Mäkin kävin kattomassa Liisa Ihmemaassa 3D:nä, ja ne lasit oli mustakin aika häiritsevät, mulla ne valu koko ajan. Mutta itse leffa oli kyllä tosi hyvä!

Jenni said...

sait musta kyl nyt uuden lukijan (;. minkä ikänen sä muuten oot? sun blogis on ihana, ja hitto oot nätti.

Sanni said...

kiva asu :P

sara said...

tiij: oli kyllä hyvä leffa! no ei se 3D nyt niin erikoinen ollut:-)

Zionna: kiitos!:-)

Lummilla: ooi otankin kohteliaisuutena, kiitoksia:-)!

noona: kiitti!:)

Emmi: kiitos!

Laura: tykkäsin ite leffasta, mutta olisin ehkä mielummin katsellut ihana tavallisena:-)

Anonymous: kiitos!:-) kannattaa!

Anonymous: like it too;-)!

Laura: kiitos!:-) niin sama juttu täälläkin noiden lasien kanssa!

Jenni: kiva juttu;-)! oon 16-vuotta muutaman viikon päästä kyllä jo 17, kiitos!

Sanni: kiitti!:-)

Cindy Van Dyck said...

Nice look!

Iina said...

Oi miten ihana asu taas! :> Toi kaulakoru on tosi ihana. Kävin kans kattomassa Alice in wonderlandin ja tykkäsin kovasti. Mua ne lasit ei häirinnyt kun vaan silloin, kun olin ekaa kertaa katsomassa kolmedeetä joskus kauan sitten. Nyt oon jo aika tottunut niihin (:

Bella said...

Ihana asu! Tykkään sun blogista muutenki iha hirrveeesti :D!